Even geen aanmelding mogelijk

Even geen aanmeldingen mogelijk.

Stichting BAKboord Den Haag heeft per direct de mogelijkheid om nieuwe deelnemers aan te nemen stopgezet. Het aantal aanmeldingen blijft in deze coronacrisistijd gestaag doorlopen, maar het aantal jobcoaches dat onder deze bijzondere omstandigheden beschikbaar is, loopt drastisch terug. Onder invloed van corona konden de meeste deelnemers al slechts worden begeleid tot aan de sollicitatie, en niet verder. Vanaf nu kunnen wij als Stichting BAKboord Den Haag de kwaliteit van de begeleiding voor extra inkomende aanmeldingen niet meer garanderen.

Tot 1 september

Het bestuur heeft – in samenspraak met de teamleiders- derhalve besloten tot een opnamestop tot 1 september 2020. Dit geeft Stichting BAKboord Den Haag de mogelijkheid de bestaande caseload aan deelnemers op een goede wijze te coachen en trajecten die naar betaalde arbeid toe leiden af te ronden.

Tegenvaller

Wij begrijpen dat dit voor sommige mensen een bittere tegenvaller kan zijn, maar wij zien op dit moment geen andere mogelijkheid. In augustus wordt bekeken of per 1 september nieuwe aanmeldingen weer in behandeling kunnen worden genomen. Wie zich in de tussentijd aanmeldt, ontvangt een bericht van ontvangst. Met hem of haar wordt vanaf half augustus contact opgenomen om te bekijken of kennismaking tot de mogelijkheden behoort.

Met dank voor uw begrip

Walther Burgering